Veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Stel deze dan gerust via het contactformulier, dan beantwoord ik je vraag zo snel mogelijk!

Betalen

- Hoe kan ik betalen? Je kan kiezen uit een betaling via iDeal, PayPal of Vooraf overmaken. Voor onze klanten uit België, je kan ook gebruik maken van Bancontact en SofortBanking.

Bestellingen

- Controleer altijd direct na het ontvangen van je bestelling of na een beurs bezoek of alles compleet is. Klopt er iets niet? Dat kan natuurlijk gebeuren. Neem dan binnen drie dagen contact met ons op.

Workshops

- Ik heb mij ingeschreven voor een workshop, krijg ik nog een herinnering van wanneer de workshop plaats vindt? Iedere winkelier gaat hier anders mee om, de één verstuurd nog wel een herinnering en een ander doet dit niet. Wees het voor en schrijf de datum direct in je agenda zodat je het niet vergeet.

- Ik heb mij ingeschreven voor een workshop maar moet helaas afmelden, wat nu? Erg vervelend natuurlijk, meld dit altijd bij diegene waar je je hebt ingeschreven. Dit kan via RiannesHaaksels zijn geweest of via de winkelier. Doe dit altijd zo tijdig mogelijk! Dan zoeken wij naar een juiste oplossing.

Patronen

- Is het mogelijk om de patronen los te kopen? Zeker, onder het kopje HAKEN vindt je de haakpatronen terug. Let wel, niet alle patronen zijn los verkrijbaar.

- Is het patroon afgestemd op de door mij gekozen kleurencombinatie? Nee, het patroon is een handleiding voor het maken van een Mochila van het betreffende ontwerp. De kleurtjes zijn helemaal naar jouw eigen wens in te vullen.

- Zijn de patronen ook in andere talen verkrijgbaar? Op dit moment is het boek Wayuu mochilas haken in het Engels verkrijgbaar, Colourful Wayuu Bags to Crochet. De patronen die bij de haakpakketten meegeleverd worden zijn alleen in het Nederlands verkrijgbaar.

- Ik ben mijn patroon kwijt, het is beschadigd, ik ben een deel kwijt, kan ik het patroon opnieuw krijgen? Nee, dit is niet mogelijk. Het patroon wordt één keer meegeleverd bij het haakpakket, wees er dus zuinig op! Tip; Bewaar al je patronen bij elkaar in een ringband. Elk patroon in een eigen insteekhoes, zo hou je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar.

Patroon correcties

- Het patroon klopt niet in het boek Wayuu mochilas haken (2), wat nu? Kijk even op de site van de uitgever, hier kun je de correcties die bij ons bekend zijn terug vinden. Staat de correctie er niet tussen? Laat het mij dan weten, dan help ik je weer op weg en zorg ik ervoor dat, als het een fout in het boek is, deze in de volgende druk aangepast wordt.

Ply split braiding

- Kan ik ook kant en klare koorden bij jullie kopen? Nee, ik draai geen koorden op bestelling. 

- Hoe kan ik zelf koorden draaien? Achterin het boek Wayuu mochilas haken vind je een beschrijving over het koorden draaien. Ook op mijn blog is het één en ander terug te vinden over het splitsvlechten, onder andere een tutorial over het draaien van koorden (met foto's).

Contact

- Wanneer krijg ik antwoord op mijn vraag? Op doordeweekse dagen controleer ik meerdere keren per dag mijn inbox of er nog mail is. Is dit er, dan beantwoord ik deze natuurlijk direct.

- Ik krijg geen reactie na het plaatsen van mijn bestelling, hoe zit dat? De webshop zorgt ervoor dat je automatisch een mail ontvangt na het aanmaken van een account, plaatsen van een bestelling en als je bestelling verzonden is. Ontvang je geen mail? Dan is het mailadres waarschijnlijk verkeerd ingevuld. Neem dan contact met mij op, dan zorg ik ervoor dat het mailadres wordt aangepast. 

- Ik krijg geen reactie op mijn vraag via het contactformulier, hoe zit dat? Ik beantwoord de vragen via het contactformulier altijd. Krijg je geen antwoord, dan is het waarschijnlijk dat er een typefout in het opgegeven mailadres zit waardoor de berichten niet bij jou aankomen. 

Verzenden en retourneren

- Kan ik een bestelling ook afhalen in Willemsoord of Steenwijk? Ja hoor, dit is mogelijk. Kies in de winkelwagen voor afhalen bij de winkelier.

- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? De bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen na het ontvangen van de betaling verzonden. Normaal gesproken gaat je bestelling de werkdag na het betalen van de bestelling naar het postkantoor.

- Wat betaal ik voor de verzendkosten? Dit verschilt per product en land. De kosten worden automatisch door de webshop berekend. Je kan in het winkelwagentje terug vinden wat de verzendkosten zijn.

- Ik wil toch graag iets retourneren, kan dat? Ja hoor, je kan je bestelling binnen 14 dagen, onbeschadigd en in de originele verpakking retourneren. Neem van te voren wel even contact op via de mail; info@rianneshaaksels.nl Let op, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

© 2016 - 2021 RiannesHaaksels | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel